How To Download L4


Ramai jugak yang masih tak tahu cara nak download (muat turun) borang L4, berikut saya sertakan video macam mana nak download benda tu. Untuk lebih mudah, anda perlu ke www.kaunselor.com,jika di blog ini, nampaknya macam kena lalu jalan jauh sikit. Cubalah, mana-mana pun boleh.

Sepatutnya semua kaunselor mendapat taklimat, berhubung cara-caranya, namun hingga hari ini, daerah ini masih lagi tidak jumpa anak bulan, daerah lain rasanya dah buat semua. Kita ada masalah sedikit. Tunggu lah...

CHAT GBKSM